Wednesday, August 6, 2008

Preturile la apartamente

Degraba cred ca ma schimb cu traiul. Am fost nevoit sa aleg noua varianta. Desi imi puteam permitea. Mam saturat sa fac baie in "taz" exact ca in copilarie.

Tot am asteptat sa scada preturile spatiul locativ, am crezut in analistii atit de des curtati de presa noastra, si..... mam inselat.
Preturile nu cad, din contra cresc. Da, din pacate. Miau explicat ca e din cauza ca am ajuns sa nu mai avem suficient spatiu locativ. Adica nu se prea vind apartamente, nu prea sint, iar cele care se construiesc sint prea putine.

Da, nam crezut ca iar va trebui sa ma confrunt cu probleme, adica sa infrunt iar destinul.
Dupa ce fac tranzactia voi avea baia meaaaaa. E bine sa ai baia ta. Nu ca sar plinge colegii ca le miroase a ceva ce ei nu pot identifica, pur si simplu cred ca fiecare are nevoie de un coltisor de intimitate, in special un coltisor de baie :).

Baie, unde esti, te astept cu mare nerabdare.

No comments: