Monday, August 11, 2008

Georgia, pt ce Georgia?

Ce sa zic.....? Imi vine greu sa zic ceva la acest subiect. Chiar nu am ce zice, hmmm.
Desi pare un joc, si aspteptam sa escaladeze conflictul pt ca ar fi mai interesant, lumea de acolo sufera mult, de ambele parti - osetina - si georgiana. Rusii, ce au ei, soldatii care primesc bani pt ca lupta. Sa piarda unul sau doi le este tot una. Nu prea cred ca le este usor a Rasufla, nu prea cred ca le vine a Sufla cind in jur sunt numai bubuituri.
Si chiar daca nu sunt afectat direct ma doare, pt ca familia unei prietene de ale mele la care tin foarte mult din Georgia locuieste acolo unde sunt bombardamentele. Jocurile astea strategice, la cine e mai mare arsenalul, la cine nervii sunt mai tari, nu isi are sensul cind afli ca un om foarte apropiat a decedat in conditiile alea. Nu iti mai este a nimic atunci.

Nu stiu ce sa cred, chiar nu stiu......rasuflu cu greu cind ma gindesc, mai bine nu gindesc.

1 comment:

Io said...

Dar asta e doar un Post, un gind suflat in tacerea noptii, nu e un articol. Totusi caut cu lupa formarea unei idei in ceea ce zici. Le intortochezi asa ca stau vreo 3 minute si recitesc, ma gindesc ce ai vrut sa spui. Nu ajung la ceea ce este razboiul si nici sa o fac pe desteptu vorbind despre teoria razboului. Imi place razboiul, de mic mi-a placut, dar nu il pot practica :)) pt ca drepturile celorlalti incep acolo unde se termina ale drepturile mele. Ai dreptate si tu in final ;)