Wednesday, August 6, 2008

O zi de seminar

E un seminar legat de coruptia in administratia publica locala. Are ceva interesant in el. E primul seminar de asa fel la care particip. Va fi joc de rol. Nu sunt emotionat, desi am probleme de exprimare in grup. Dar nu asta e cel mai important.

Eu sunt scepticul, adica persoana care permanent nu intelege ceva, pune pe ceilalti sa dea explicatii. Si ceilalti gindiduse ca fac un lucru bun depun eforturi sa ma faca sa inteleg ce vor sa spuna ei. De fapt eu demult am inteles ce vor ei, pur si simplu nu dau seama de ceea ce fac eu. Ii ajut sa inteleaga, sa se convinga ca ceea ce propun este ceea ce trebuie, adica util si eficient.

Alta doar ca cei care sunt in echipa sunt perturbati de ideile unui coleg, care desi crede ca este trainer in suflet si in inima, deloc nu intelege sarcinile trainingului, si propune acelasi idei numai ca intro maniera proprie, complet neinteleasa. Adica ceea ce vorbeste, este un adevar absolut, care mai intii trebuie 5 min in mintea mea sa inteleg ce a vrut sa spuna si chiar se supara daca nu am inteles. In fine, ceea ce am spus noi, colegul reinterpreteaza si o spune altfel, ca idee proprie.

Asta e, cine spune si cine interpreteaza! Cine ramine in memorie?? Ar trebui si eu sa interpretez pe altii :):)

No comments: